Kainuun Metso-leiri Hiidenhirvessä 1-4.7.2024. 20-vuotisjuhlaleiri

Aika : 1-4.7.2024
Paikka : Sotkamo Hiidenhirvi
Kohderyhmä: n.10-16 vuotiaat tytöt ja pojat
Hinta : 195.00e, Metsästäjätutkintoon osallistuvilta lisäksi erillinen tutkintokoulutukseen osallistuville 25,00€. Sisältää 2 ruokaa, aamupalan ja iltapalan/päivä.

• tutustuminen pienpetopyyntiin riistapellot, sorsankeinopesät, ym.
  • erilaisten erätaitojen harjoittelua ja opastusta.
  • hyvät metsästystavat, paikalla Metsähallituksen Erätarkastaja
  • ampumakoulutusta ampumaradalla haulikko, kivääri
  • kalastusta, jousiammuntaa, ilma-ase ammuntaa
  • koirien toiminnan esittelyjä, noutajanvesinäytös
  • koulutus perhonsidontaan, perhokalastuskoulutus, kalanfilerointi
  • metsästäjätutkinnon suoritusmahdollisuus tutkintokoulutusmaksu 25,00€.
  • kilpailuja, pajupillinteko, hirvenjuoksut , hyvät palkinnot !
  • mukavaa yhdessä oloa saunomisen ja leirinuotion loimussa
  • mahdollisuus suorittaa hirvenammuntakoe 20,00€ / yritys (metsästyskortti mukaan).

lmoittautuminen

Kirjallisesti osoitteella: METSO-LEIRI / SML Kainuun piiri, Erärannantie 2, 74390 Laakajärvi tai juhani.voutilainenatmetsastajaliitto.fi (sähköpostilla).

lmoittautumisen yhteydessä mainitse osallistutko metsästäjätutkintoon ja mahdolliset erikoisruokavaliot. Ilmoittautuminen 14.6.2024 mennessä. Leirille otetaan 35 henkilöä ilmoittautumis- järjestyksessä!

Tiedustelut

Juhani Voutilainen puh.0503547276 tai juhani.voutilainenatmetsastajaliitto.fi (sähköpostilla).

Muuta

Majoitus tapahtuu Hiidenhirven hotellihuoneissa ja myös mahdollisuus majoittua kodassa tai laavulla. Makuupussi ja omat pyyhkeet mukaan ja henkilökohtaiset peseytymisvälineet mukaan. Tarkempi leiriohjelma ja ohjeet postitetaan kaikille leiriläisille 20.6.2024 mennessä joko sähköpostilla tai kirjeitse.